טיפים לקידום האתר שלכם

הפיקסל של פייסבוק

טיפ חשוב לקידום האתר שלכם : תכירו את החבר היקר עד מאוד “הפיקסל של פייסבוק”
מכירים את זה שאתם מחפשים חופשה חלומית בקוסטה ריקה (לא בזמן שיש קורונה כמובן), נגיד באתר של “איסתא” או משהו בסגנון? תוך פחות מ 5 דקות מהרגע שחיפשתם את הטיסה העדיפה עליכם לסאן חוזה העדכונים שלכם בפייסבוק יתמלאו בפרסומות של חברות הטיסה ו-Booking.com, נכון?
המצב הנפלא הזה מתרחש באמצעות הפיקסל של פייסבוק.
** מה זה הפיקסל של פייסבוק ואיך הוא מביא לקוחות?
הפיקסל הוא קוד אותו אנו מטמיעים באתר(אתם יכולים להתקין באתר שלכם בתהליך יחסית פשוט של כמה דקות).
מה שהפיקסל עושה הוא בעצם ליצור חיבור של מידע בין מה שקורה באתר שלכם או דף נחיתה חיצוני למה שקורה בפייסבוק (במערכת הפרסום הממומן בפייסבוק), תהליך זה נקרא “רימרקטינג” – שיווק מחדש בעברית.
אם שמעתם פעם את המונח “צביעת גולשים” אז על זה בדיוק מדובר. הפיקסל יודע לחבר בין מי שמבקר באתר לבין הפרופיל שלו בפייסבוק ובהתאם להגדרות מסויימות שנבצע במערכת הפרסום ליצור לנו קהל מאותם פרופילים.
התנאי ההכרחי לכך שהגולש “ייצבע” על ידי הפיקסל הוא שאותו גולש יהיה מחובר לפייסבוק באותו הדפדפן במקביל לביקור באתר.
זיהוי הגולשים של הפיקסל אינו מוגבל לתנועה המגיעה מפייסבוק. הפיקסל מסוגל לזהות ולצבוע תנועה שמגיע לאתר מכל מקור (קמפיינים בגוגל או מקורות אחרים, דיוורים או תנועה ישירה), ובתנאי שהגולש יהיה מחובר לפייסבוק באותו מכשיר/דפדפן.
אז למה עדיף לפרסם באמצעות הפיקסל של פייסבוק? זה פשוט להסבר: המטרה שלכם כשאתם מפרסמים בפייסבוק היא לשלם עבור קהל עד כמה שיותר רלוונטי לעסק שלכם. ומי יותר רלוונטי מאשר הקהל שביקר באתר שלכם כבר?
חשוב מאוד להבין – שום דבר מיוחד לא יקרה אם רק תשימו את הפיקסל באתר שלכם ולא תעשו שום פעולה נוספת מעבר לכך. הפיקסל צובר מידע, אבל בהיעדר הגדרות נוספות, הוא לא יכול לעשות שום דבר עם המידע הזה.
כשזה נוגע לקהלים – צריך להגדיר לפיקסל בדיוק אילו קהלים אנחנו רוצים (כל המבקרים, מבקרים בעמודים ספציפים וכד’).
המלצה החמה שלנו היא להיעזר בקמפיינרים שמתמחים בנושא כדי להגיע לקידום מיטבי של העסק שלכם. (גם אנחנו נעזרים באחת כזאת שגם מנהלת לנו את דף הפייסבוק).
מצורף קישור להסבר יצירה והתקנה של הפיקסל של פייסבוק
https://www.facebook.com/business/help/952192354843755