טיפ חשוב לקידום האתר שלכם : תכירו את החבר היקר עד מאוד "הפיקסל של פייסבוק"
מכירים את זה שאתם מחפשים חופשה חלומית בקוסטה ריקה (לא בזמן שיש קורונה כמובן), נגיד באתר של "איסתא" או משהו בסגנון? תוך פחות מ 5 דקות מהרגע שחיפשתם את הטיסה העדיפה עליכם לסאן חוזה העדכונים שלכם בפייסבוק יתמלאו בפרסומות של חברות הטיסה ו-Booking.com, נכון?
המצב הנפלא הזה מתרחש באמצעות הפיקסל של פייסבוק.
** מה זה הפיקסל של פייסבוק ואיך הוא מביא לקוחות?
הפיקסל הוא קוד אותו אנו מטמיעים באתר(אתם יכולים להתקין באתר שלכם בתהליך יחסית פשוט של כמה דקות).
מה שהפיקסל עושה הוא בעצם ליצור חיבור של מידע בין מה שקורה באתר שלכם או דף נחיתה חיצוני למה שקורה בפייסבוק (במערכת הפרסום הממומן בפייסבוק), תהליך זה נקרא "רימרקטינג" – שיווק מחדש בעברית.
אם שמעתם פעם את המונח "צביעת גולשים" אז על זה בדיוק מדובר. הפיקסל יודע לחבר בין מי שמבקר באתר לבין הפרופיל שלו בפייסבוק ובהתאם להגדרות מסויימות שנבצע במערכת הפרסום ליצור לנו קהל מאותם פרופילים.
כדי שהגולש בעצם יזוהה על ידי הפיקסל הוא צריך להיות מחובר לפייסבוק באותו הדפדפן במקביל לזמן הביקור באתר.
המטרה שלכם כשאתם מפרסמים בפייסבוק היא לשלם עבור קהל שיהיה רלוונטי לעסק שלכם, מי שמבקר באתר שלכם הוא כזה, זו אחת הסיבות שבגללה עדיף לפרסם באמצעות הפיקסל של פייסבוק
אם רק תשימו את הפיקסל באתר ולא תעשו מעבר לזה כלום, שום דבר לא יקרה. הפיקסל אוסף מידע , אבל הוא לא יעשה שום דבר אם לא יהיו הגדרות נוספות שיתלוו לפעולה הזו.
צריך גם לשים לב ולהגדיר לפיקסל בדיוק אילו קהלים אנחנו רוצים, לא תמיד יהיה נכון להגדיר את כל המבקרים, לפעמים עדיף למקד על אלו שהיו בעמודים מסויימים. כדאי להשקיע מחשבה גם בזה.
המלצה החמה שלנו היא להיעזר בקמפיינרים שמתמחים בנושא כדי להגיע לקידום מיטבי של העסק שלכם. (גם אנחנו נעזרים באחת כזאת שגם מנהלת לנו את דף הפייסבוק).
מצורף קישור להסבר יצירה והתקנה של הפיקסל של פייסבוק
https://www.facebook.com/business/help/952192354843755