11 הטיפים הנבחרים שלנו לשנת 2020 !!!

קבל את 11 הטיפים הנבחרים שלנו לשנת 2020 !!!
?? קהל יעד- אחד הדברים הכי חשובים לפני שמתחילים בניית אתר, זה להגדיר באופן מדויק את קהל היעד. זה חשוב על מנת להבין באיזו שפה ידבר האתר, מהו הסגנון שמתאים לקהל היעד ובעיקר – כדי שבהמשך יהיה הרבה יותר קל לשווק את האתר שלכם בכל הפלטפורמות.
?? חומרים ויזואלים – בדיקו איזה חומרים וויזואלים קיימים ברשותכם –
אנחנו ממליצים לאסוף את כל התמונות וחומרי הגרפיקה שברשותכם
כך תוכלו לראות בברור – האם חסרים לכם חומרים? האם כדאי לקיים יום צילום? בנוסף, יהיה קל יותר לשלוח את החומר במסודר כשתבנו את האתר.
שימו לב- התמונות והחומרים הגרפיים שברשותכם חייבים להיות שלכם או עם רשות ברורה לשימוש, כלומר – לא ניתן לקחת צילומים או תמונות מגוגל או מאתרים ללא אישור מפורש לשימוש כיוון שלרוב יש עליהם זכויות יוצרים ואתם מסתכנים בתביעה משפטית (ישנם אתרים ספציפיים שניתן להוריד מהם תמונות וחומרים גרפיים עם רישיון או לשימוש חופשי).
?? בהמשך לנושא הויזואליות באתר – "תמונה שווה אלף מילים" כמה פעמים כבר שמעתם את זה? אולי זו קלישאה אבל היא כל כך נכונה וחשובה כשזה מגיע לאתר שלכם. לתמונות יש תפקיד ומרכזי בלכידת תשומת הלב של המבקרים באתר. אנשים זוכרים בעיקר את מה שהם ראו ויזואלית, לעומת תוכן שקראו. ולכן על מנת לתרום לחווית משתמש טובה ואפקטיבית באתר – יש חשיבות עליונה לשימוש בתמונות טובות, איכותיות ומעניינות – הן יגרמו למשתמש לבלות יותר זמן באתר ויתרמו גם לקידום ולשיווק. תמונות באיכות צילום פחות טובה או פחות מעניינות מרתיעות את הלקוחות ולא ימשכו אותם להמשיך ולגלוש באתר שלכם
?? ועוד קצת ויזואליות…. – צבעים!!
בבניית אתר, כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת הצבעים שהולכים להופיע בו.
באיזה צבע יהיה כל כפתור, איך הצבעוניות הכללית תשתלב ואיך יראו הכותרות.
ישנה חשיבות לקונטרסט בין צבע הרקע לצבע הכתב, וגם לבחירות של הצבעים מבחינת נגישות האתר.
מאחורי בחירת צבע ישנה פסיכולוגיה שיווקית שלמה שמתבססת על ההשפעה של צבעים עלינו.
צבעים שונים מעוררים בנו רגשות שונים. מעבר לזה, יש להם השפעה על תהליך קבלת ההחלטות שלנו.
כשמגיעים לבנות אתר, עלינו לבחון את האופי והנושא של האתר ולהחליט אילו צבעים מתאימים.
?? השראה -בצעו סיורי השראה מעמיק אצל המתחרים/קולגות שלכם –
בקרו באתרי האינטרנט שלהם, תנסו להבין כיצד הם מנהלים את האתר עבור העסק ותבינו מהם היתרונות שהם מציעים לקהל הלקוחות שלהם.
כשאתם מבקרים באתרים של המתחרים שלכם, תקדישו את מלוא תשומת הלב לחווית המשתמש, ליכולת שלכם לגלוש להיכן שביקשתם, לקלות ולפשטות שבה ניתן לבצע רכישה באתר או פשוט לקבל אינפורמציה רלוונטית במקרה של אתר תדמיתי למשל.
בסיום עבודת התחקיר המעמיקה והיסודית, מגיע השלב שבו אתם צריכים להבין איפה אתם יכולים לתת ערך מוסף לקהל הלקוחות שלכם, ולשים את הדגש בדיוק על האזורים האלו בעת שיחת האיפיון עם מקים האתר. (כמו שאמר פרויד- "כאשר ההשראה לא באה אליי אני יוצא ופוגש אותה בחצי הדרך").
?? אבטחת אתרים – קודם כל, בחירת חברת אחסון.
אנחנו ממליצים ללקוחות שלנו, גם אם הם לא מאחסנים את האתר אצלנו, להקפיד לעבוד עם חברות אחסון איכותיות, שדואגות שהשרתים יהיו מאובטחים עם גיבוי על בסיס יומיומי ומאפשרות שיחזור מהיר במידת הצורך.
חברים, לא להתפשר בנושא הזה, גם אם זה יעלה לכם עוד כמה שקלים בחודש. תזכרו שהנזק שיכול להיגרם במידה והאתר נופל/נפרץ או כל תקלה אחרת יכול להיות עצום במידה ואין גיבוי או שאין מענה ראוי בזמן .
?? עדכון גרסאות – עדכון קבוע לגרסאות העדכניות של המערכת כולל וורדפרס, תוספים ותבניות. אם אתם מתפעלים לעצמכם את האתר ומעדכנים אותו לבד אתם חייבים תזכורת קבועה למעבר על לוח הבקרה כדי לבדוק איזה עדכונים המערכת מציעה.
המלצה נוספת בעניין עדכוני הגרסאות והתוספים היא לעולם לא לעדכן את הכל ביחד! עשו זאת בצורה מחושבת, קחו נשימה, תנו לעצמכם כמה דקות לכל עדכון, תעברו אחד אחד ותבדקו את האתר ב Incognito (חלון גלישה בסתר) אחרי כל עדכון ותיראו ששום דבר לא השתבש ( כן, לפעמים גם זה קורה..).
?? סיסמא – סיסמא חזקה היא אחד הדברים הבסיסיים והכי חשובים בשמירה על האתר ועל כל תוכן אחר ברשת.
אנו ממליצים תחילה לבחור סיסמא שניתן לזכור. שנית, הסיסמא צריכה להיות חזקה ככל שהמערכת שמקבלת אותה יכולה. רוב המערכות יקבלו סיסמא של לפחות 8 תווים. נסו לייצר סיסמא שמורכבת ממילה אחת ארוכה או שתי מילים, בשגיאת איות שלא ניתנת למציאה מתוך מילון, יחד עם תו מיוחד, אות אחת גדולה לפחות ומספר. אם תשקיעו בזה כמה דקות המח שלכם יתחיל לייצר שמות לפחות כמו מחשבי הצבא,,,תייצרו סיסמאות מורכבות ושונות עבור מקומות שונים (במידה ושכחתם את הסיסמה תמיד ניתן לשחזר דרך המייל איתו נרשמתם).
?? חוויית המשתמש – רגע לפני שמקימים אתר, חייבים להקדיש מחשבה עמוקה ותכנון כיצד רוצים שתתבטא חווית המשתמש.
חווית המשתמש באתר היא חלק חשוב ביותר בדרך שבה נתפס האתר בעיניי הלקוחות הפוטנציאלים, ולא פחות חשוב, משפיע על האופן שבו האתר מקודם אורגנית במנועי החיפוש…
האם האתר יכלול תמונות רבות?
ניווט פשוט ונוח?
עיצוב נעים לעין?
טעינה מהירה וחלקה של הדפים?
סמלים ואייקונים שברור רק מהסתכלות עליהם מה תפקידם?
ועוד….
לפני הקמת האתר חייבים לראות אתו ככרטיס הביקור של העסק, ואיזו חוויה רוצים שהלקוחות השונים שמגיעים אליו יקבלו ממנו.
?? מערכת דיוור "ניוזלטר" – המון עסקים מחזיקים מערכת דיוור. אך מעט מאוד עסקים מפיקים ממערכת הדיוור שלהם את כל מה שהיא יכולה לתת.
אם מישהו כבר עשה את הצעד והכניס את כתובת המייל שלו בטופס שלכם, מדובר בהבעת אמון רצינית ולא מובנת מאליה. מדובר בלקוח שממש בחר מרצונו החופשי לקבל ממך תוכן. חבל לא למקסם את זה.
מדובר בכלי שיווקי עם קהל היעד הכי רלוונטי ומדויק שיש
קהל יעד שביקש לקבל עידכונים שותפים על העסק שלכם.
השתמשו בכלי הזה בתבונה רבה.
ואם אתם מאלו שלא פותחים מיילים או שחושבים שעדיף לכם לתקשר עם הלקוחות באופן אחר – תוכלו פעם בכמה זמן לשלוח מייל אחד ולהזמין את מי שנרשם להצטרף לקבוצת ווטסאפ ומשם להמשיך לתקשר.
?? בחירת הספקים המתאימים להקמת אתר – אם יש לכם זמן בשפע, כישרון מתאים ויכולת למידה טובה, יכול להיות בהחלט שתוכלו לעשות את התהליך הזה של הקמת אתר והקידום שלו בעצמכם.
אצל מרבית מבעלי העסקים זה לא המצב, בטח שלא בנוגע ל "זמן בשפע".
בעל עסק, כל עסק ובטח ובטח אם מדובר בעסק חדש, מקדיש את מרבית הזמן ותשומת הלב לניהול השוטף של העסק.
לכן, בחירה נכונה של הספקים הקריטיים שיעזרו לכם לעצב את תהליך ההקמה והקידום של האתר כפי שאתם חולמים עליו הוא MUST להצלחת התהליך, עוד ליפני שהתחלתם אותו.
הקדישו מחשבה עמוקה לאיך אתם מעוניינים שהתהליך יתקדם, על איזה ספקים אתם סומכים מתוך שלל הפרסומים ברחבי הרשת וכמה התקשורת בינכם טובה וזורמת. אלה יכולים בקלות לעשות הבדל ענק! בין פרויקט מוצלח לכזה שהוא איך נומר…מוצלח קצת פחות.