ריענון התוכן באתר

שוב אנחנו כאן לתת לכם טיפ ששמור למקצוענים אמיתיים –
והפעם נדבר על – ריענון התוכן באתר.
אז יש לכם כבר אתר מהמם, אתם מבסוטים מהנראות שלו ומהצורה המדויקת בה הוא מעביר את הסיפור שלכם.
אז מה עכשיו? או. שמחים ששאלתם.
מכירים את זה שלמשל באתר קניית בגדים ישנו חלון המיועד עבור קטגוריית ה’נמכרים ביותר’?
באתר כזה נדאג לשנות באופן שוטף את הדגמים שיופיעו שם.
או לדוגמא, אם יש לכם בלוג באתר (זוכרים את הפוסט שלנו בנושא?)-
דאגו לעדכן בחלונית שעלה אל הבלוג תוכן חדש והזמינו את המבקרים לקרוא.
החידושים והריענונים הללו יגרמו לאתר שלכם להיות כזה שישובו ויחזרו אליו על מנת להתעדכן מה חדש, אילו מוצרים הגיעו הפעם, איזו חוויה מעניינת עברה עליכם..
והבונוס – אתר עם תוכן שמתעדכן גורם לגוגל להבין שיש פה אתר פעיל ולכן זה תורם לקידום שלו.
אז זו ההמלצה שלנו – תעדכנו את האתר שלכם, הדינמיות הזו תייצר עניין ואף תועיל לקידומו.
בהצלחה ❤️