“ניוזלטר”

השבוע אנחנו רוצים לדבר על מערכת דיוור באתר “ניוזלטר”.
המון עסקים מחזיקים מערכת דיוור. אך מעט מאוד עסקים מפיקים ממערכת הדיוור שלהם את כל מה שהיא יכולה לתת.
אם מישהו כבר עשה את הצעד והכניס את כתובת המייל שלו בטופס שלכם, מדובר בהבעת אמון רצינית ולא מובנת מאליה. מדובר בלקוח שממש בחר מרצונו החופשי לקבל ממך תוכן. חבל לא למקסם את זה.
אם בחרתם לאפשר הרשמה לניוזלטר – תדאגו באמת לשלוח מיילים על בסיס קבוע, לא להפגיז כל יום אבל גם לא לשלוח פעם בשנה ( למצוא את האיזון העדין של לשמור על קשר קבוע אך לא להציק)
אנחנו מדברים על מערכת דיוור – שהיא הרבה מעבר לרק לשלוח מיילים –
מערכת דיוור מאפשרת לשלוח לרשימת התפוצה שלכם ניוזלטרים מעוצבים, זה נכון.
אבל היא מאפשרת גם לפלח לידים לפי פרמטרים שונים, כך שניתן לשלוח לכל נרשם תוכן רלוונטי (ולא פחות חשוב – לא לשלוח לאף לקוח תוכן לא רלוונטי).
היא מאפשרת לקטלג לידים על פי מידת “מוכנות” (על בסיס נתונים כמו פתיחה של מיילים, הקלקה על קישורים במייל ועוד).
היא מאפשרת לשלוח ללקוחות סדרות מיילים אוטומטיות מלאות בתוכן נפלא כדי להוכיח למה כדאי להם לעבוד דווקא איתך. לשלוח תזכורות לאירועים, בלי להעלות ידנית את רשימת הנרשמים לאירוע כל פעם מחדש.
ניתן לבצע פולו-אפים באופן אוטומטי ללקוחות שהתעניינו במוצר מסוים אך לא רכשו, כדי להגדיל אחוזי המרה.
מדובר בכלי שיווקי עם קהל היעד הכי רלוונטי ומדויק שיש
קהל יעד שביקש לקבל עידכונים שותפים על העסק שלכם.
השתמשו בכלי הזה בתבונה רבה.
ואם אתם מאלו שלא פותחים מיילים או שחושבים שעדיף לכם לתקשר עם הלקוחות באופן אחר – תוכלו פעם בכמה זמן לשלוח מייל אחד ולהזמין את מי שנרשם להצטרף לקבוצת ווטסאפ ומשם להמשיך לתקשר.