מחקר מילות מפתח

אחרי שיחה ארוכה עם לקוחה על מילות מפתח לאתר –
הבנו שאנחנו חייבים לכתוב על זה פוסט בבלוג כדי לעשות קצת סדר בעניינים.
אז כתבנו עבורכם כמה דברים שחשוב לדעת על מחקר מילות מפתח ואיך זה תורם לקידום האתר שלכם בגוגל?

מילות מפתח אלו הביטויים שלקוחות מחפשים במנועי החיפוש כאשר הם רוצים למצוא מידע/מוצר/שירות.
לפני שמתחילים לכתוב תוכן לאתר – חשוב שנבדוק מה הם בדיוק הביטויים שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו מחפשים.
למה? כי את המילים האלו נשלב בתוכן שאנחנו כותבים באתר, בתגיות, כותרות, בכפתורים וכו’.
כאשר נשלב את המילים האלו בצורה חכמה באתר שלנו – מנועי החיפוש ידרגו אותו גבוה.

ממש חייבים לשים לב שהמילים והביטויים ישתלבו בתוכן באופן טבעי – בתוך מאמרים מעניינים ורלוונטיים.
אם לא תבססו את המאמרים והתוכן באתר על מילות מפתח – הדפים שלכם כנראה לא יחשפו בעמודים הראשונים במנוע החיפוש.

כדי לאתר מילות מפתח יש לערוך מחקר –
תחילה, כדאי להכין רשימה של מילות מפתח וביטויים שאתם חושבים שיעזרו לגולשים להגיע לאתר שלכם.
אפשר גם לבצע חיפוש בגוגל ולראות מה התוצאות שגוגל משלים באופן אוטומטי.
את הרשימה שיצרנו, נכניס לכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל – שם תקבלו רעיונות לעוד מילים, תגלו אילו מילים מחפשים הכי הרבה וכו.

לאחר שחקרתם ומצאתם את מילות המפתח תוכלו להשתמש בהן במקומות אסטרטגיים באתר שלכם, במאמרים, בבלוג וגם לקידום ממומן.