בואו נדבר על צבעים

“I see your true colors Shining through..”
בבניית אתר, כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת הצבעים שהולכים להופיע בו.
באיזה צבע יהיה כל כפתור, איך הצבעוניות הכללית תשתלב ואיך יראו הכותרות.
ישנה חשיבות לקונטרסט בין צבע הרקע לצבע הכתב, וגם לבחירות של הצבעים מבחינת נגישות האתר.
מאחורי בחירת צבע ישנה פסיכולוגיה שיווקית שלמה שמתבססת על ההשפעה של צבעים עלינו.
צבעים שונים מעוררים בנו רגשות שונים. מעבר לזה, יש להם השפעה על תהליך קבלת ההחלטות שלנו.
כשמגיעים לבנות אתר, עלינו לבחון את האופי והנושא של האתר ולהחליט אילו צבעים מתאימים.
בחרנו כמה צבעים ואספנו עבורכם מידע עליהם ממאמרים שונים :
🔴אדום – אדום הוא צבע חזק ודומיננטי מאוד. הוא יוצר תחושת דחיפות, לכן הרבה פעמים משמש לאישור מכירות. בנוסף, נאמר על אדום שהוא מעודד תיאבון, ולכן תראו אותו הרבה ברשתות המזון המהיר.
🔵כחול – כחול ידוע כמעניק תחושת אמון וביטחון. כחול מתקשר לשלום, לשלווה, לאחריות ואמינות. שימו לב כחול הוא צבע ששולט חזק ברשתות חברתיות (היי פייסבוק, לינקאדין, טוויטר..) כיוון
שכחול מסתמן כצבע חברתי.
🟢ירוק – ירוק הוא צבע שלרוב מתקשר לבריאות ולנושאים סביבתיים. אבל הוא גם משדר שלווה, כוח וכסף.
על ירוק נאמר שהוא צבע של איזון והרמוניה, מתקשר להתקדמות, תנועה וצמיחה.
🟠כתום – כתום הוא צבע שמניע לפעולה ומביא גישה חיובית. הרבה פעמים תראו שמשתמשים בו לכפתורי הנעה לפעולה.
🟡צהוב – צהוב משקף שמחה, עליזות ואופטימיות. . כמובן שיש השפעה לגוון המדויק של הצבע, אך לרוב צהוב מתקשר לחיוביות.
⚫שחור – שחור נתפס הרבה פעמים ככזה שמשדר סמכות, תחכום, כוח וגם לרצינות ואלגנטיות.
⚪לבן – צבע לבן מקנה מראה טהור, נקי, מנימליסטי. לבן יכול לייצג גם התחלות חדשות ורעננות.

חשוב לציין – אין תשובה אחת נכונה, אלו מאפיינים כללים וצבעים שונים ידברו לאנשים שונים🌈