ישנם לא מעט עסקים שמאוד רוצים למכור את המוצרים שלהם באון ליין אך המוצרים פחות מתאימים בשלב זה למכירה באון ליין ולכן הם מתלבטים ומחפשים פתרונות יצירתיים.
אחת האפשרויות שאנחנו מציעים לעסקים הללו הוא אתר קטלוג.
אתר קטלוג מומלץ בעיקר עבור עסקים שתמחור המוצרים/השירותים שלהם מושפעים מהמון גורמים כגון התאמות אישיות ו/או כמות הפריטים בהזמנה באופן שלא ניתן לבצע רכישה אינטרנטית ישירה של המוצר.
בנוסף, יש עסקים שעדיין לא מוכנים לוגיסטית למכור בחנות און ליין ועדיין רוצים ליהנות מפניות רבות יותר דרך האתר. גם עבורם, אתר קטלוג הוא הפתרון הנכון.
אז מה זה אומר אתר קטלוג בעצם?
אתר קטלוגי הוא אתר שמציג את מוצרי החברה בצורה מסודרת וחווייתית, לפי קטגוריות ותתי קטגוריות, עם אפשרויות סינון תצוגת מוצרים. בנוסף כמובן שהאתר יכול להיות גם תדמיתי שמציג את פרטי החברה והשרותים שלה.
באתר קטלוג, בניגוד לאתר סחר רגיל, לא מתבצעת סליקה ישירה, כן ניתן להתרשם ממגוון המוצרים של העסק ולקבל עליהם מידע רב. החלוקה לרוב תהיה על פי קטגוריה, תת-קטגוריה ומוצר, כאשר בדף המוצר יוכל הגולש להיחשף לכל האינפורמציה אודותיו: שם המוצר, תמונות, מידות, תיאור, מפרט טכני ועוד. הניווט בין דפי המוצרים הוא קל וידידותי למשתמש, כך שבשלושה קליקים יכול הגולש להגיע לכל מוצר באתר.
באתר קטלוגי, חשוב מאוד לתת אפשרויות חיפוש מתקדמות, חיפוש שיעזור לגולש להגיע לכל מוצר לפי כל מילת חיפוש או תיוג.
באתרים שבחשיבה עתידית מתוכננת רכישה, האתר יכול להבנות כקטלוג על בסיס חנות ולהציג אותו ללא אפשרויות רכישה וכשמגיע הזמן המתאים אפשר להפעיל את אפשרות הרכישה דרך האתר.
אתר קטלוג
מניחים כאן דוגמא לאתר שהקמנו עבור חברת סטרט אפ – sfi-toodle
זהו אתר תדמית וקטלוג מוצרים שבנינו בוורדפרס
והוא כולל מידע שימושי, טכני וויזואלי (תמונות, סרטונים, הדמיות, מפרט טכני, מחשבונים)
לאחר הקמת האתר, החברה נרכשה על ידי חברת wto.
אנחנו שמחים שהאתר שהקמנו הווה חלק משמעותי וקידם את מיצוב המוצר ברשת
לינק לאתר – http://sfi-toodle.com/